Nieuwe look & feel Sensus onderstreept de kracht van cichorei

14 januari 2021
Vandaag onthult Sensus een splinternieuwe huisstijl, die symbool staat voor de kracht van planten. “Het nieuwe beeldmerk weerspiegelt de kracht van cichorei en de nieuwe huisstijl benadrukt onze ambitie om de wereld gezonder te maken met inuline”, aldus Iwan Blankers, CEO Sensus.

Voedingsvezel: inuline

De kracht van cichorei ligt in de wortel van de plant, waar de voedingsvezel inuline wordt opgeslagen. De inuline uit de wortels wordt als ingrediënt toegepast in voedingsproducten, supplementen en voeding voor huisdieren. Inuline vervangt suiker en vet, en verrijkt voedingsproducten met vezels. Daarnaast heeft inuline een prebiotische effect; het stimuleert de groei van goede bacteriën in de darmen. En een gezonde darmflora heeft gunstige effecten op je immuniteit.

Gedeelde visie

De nieuwe huisstijl van Sensus, die in het verlengde ligt van de huisstijl die Cosun begin vorig jaar introduceerde, zal de komende tijd worden doorgevoerd in diverse uitingen. “Wij feliciteren Sensus met de nieuwe look & feel. Vanuit de gedeelde visie is er natuurlijk al een sterke inhoudelijke verbinding en die wordt nu ook visueel bekrachtigd. Hierin zie je terug dat er binnen de Cosun organisatie nauw wordt samengewerkt aan een duurzame, plantaardige toekomst”, bevestigt Albert Markusse, CEO Cosun.

Sensus website

Blijf op de hoogte via social media

Volg ons op Linkedin

Volg ons op Facebook

Volg ons op X

Media contact

Guido van Alphen
Guido van Alphen
Director Corporate Communications & Public Affairs
+31765303344